Karpacki
img

Skuteczny marketing szansą na sukces-promocja oferty turystycznej Podkarpacia i Kraju Preszowskiego

Beneficjent: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A

Partner krajowy: brak

Partner słowacki: Karpatský Euroregión Slovensko-Sever

Okres realizacji: 19.07.2012 r.- 18.03.2013 r.

Zrealizowana wartość projektu: 52925,58 w tym dofinansowanie z EFRR 44986,47

Głównym celem projektu było stworzenie podstaw systemu współpracy strony polskiej i słowackiej Euroregionu Karpackiego w zakresie wymiany informacji o ofertach turystycznych organizacji i instytucji związanych z turystyką oraz skutecznej promocji oferty turystycznej pogranicza.

Projekt miał za zadanie wypromować województwo podkarpackie i Kraj Preszowski jako miejsce atrakcyjne dla turystów.

Główne działania zrealizowane w ramach projektu:

  • zwiększenie liczby turystów słowackich na terenie województwa podkarpackiego oraz zwiększenie liczby turystów polskich na terenie Kraju Preszowskiego,
  • zapoznanie słowackich i polskich oraz europejskich przedstawicieli branży turystycznej z ofertą turystyczną pogranicza polsko-słowackiego,
  • wzrost znaczenia branży turystycznej dla rozwoju regionów,
  • zapoznanie mieszkańców, przedsiębiorców, instytucji i organizacji z Podkarpacia i Kraju Preszowskiego z produktami i usługami oferowanymi przez podmioty biorące udział w targach,
  • prezentacja oferty turystycznej Podkarpacia i Kraju Preszowskiego na rynku europejskim

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030